Σελίδες

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

"Το κράτος και η σύγκρουση των πολιτισμών"

 Από το 2009 και από τις εκδόσεις "Μαΐστρος" ( www.maistros.info/) κυκλοφορεί το βιβλίο μου με τον ως άνω τίτλο. Δυστυχώς το πολύ βαρύ πρόγραμμα της εργασίας μου δεν επέτρεψε την κατάλληλη δια ζώσης παρουσίαση της εργασίας μου αυτής, η οποία έτυχε της εξαιρετικής φροντίδας των εκδοτών και παλλαιών φίλων και συναγωνιστών Δημήτρη Πισίνα και Εύης Βουλγαράκη. Η επικαιρότητα του προβληματισμού μου ωστόσο δεν χάνεται, ιδίως σήμαρα που δεν διακυβεύεται μόνο η οικονομική αλλά η συνολική εθνική μας επιβίωση μέσα στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, που λυμαίνονται οι "αγορές". Τώρα τα Χριστούγεννα ίσως αποτελέσει ένα προσιτό οικονομικά και ουσιαστικό δώρο για τους δικούς σας και τους φίλους σας. Διαβάστε το και τα ξαναλέμε...
 
Το βιβλίο μου "Το κράτος και η σύγκρουση των πολιτισμών" αποτελεί μία απόπειρα κριτικής ανάγνωσης του γνωστότατου έργου του Samuel Handington "Η αναδιάταξη της παγκόσμιας τάξης και η σύγκρουση των πολιτισμών". Ξεκίνησε ως εργασία στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Κράτος και Δημόσια Πολιτική", αλλά απηχεί τις γενικότερες απόψεις μου για την δυστυχώς πολωμένη συζήτηση που γίνεται (όταν γίνεται...) στην χώρα μας σχετικά με την πολιτιστική μας ταυτότητα και την τοποθέτησή μας στο παγκοσμιοποιημένο διεθνές σύστημα. Επιχειρώ να ανατάμω τις προϋποθέσεις και την πολιτική και πολιτιστική ταυτότητα του καθηγητή Hantington, ανατρέχοντας στην ιδεολογική του "γενεαλογία". Ακολούθως διατρέχω τις βασικές του θέσεις και τελικά τοποθετούμαι σχετικά με την ύπαρξη ή όχι "πολέμου μεταξύ πολιτισμών", καθώς και σχετικά με την θέση της Ελλάδας σ' αυτή την "διαμάχη". Απολογούμαι σε φίλους και γνωστούς, διότι, λόγω βαρέως προσωπικού εργασιακού προγράμματος, δεν τους έκανα κοινωνούς ενεργητικά σε σχέση τόσο με την έκδοση όσο και με τους προβληματισμούς του βιβλίου μου, το οποίο έτυχε σπουδαίας εκδοτικής και αισθητικής φροντίδας από τον Δημήτρη Πισίνα και την Εύη Βουλγαράκη, δηλαδή από τις φιλόκαλες εκδόσεις "Μαΐστρος". Ελπίζω το διαδίκτυο να αποδειχθεί ένα νέο πεδίο, όπου θα μας δοθεί η ευκαιρία να προβληματισθούμε όλοι και όλες μαζί για την θεματική που ακροθιγώς ανοίγεται στο πόνημά μου. Καλή ανάγνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου