Σελίδες

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Καλώς ορίσατε...

Σας καλωσορίζω στο διαδικτυακό μου ...σαλόνι!
Οφείλω μία εξήγηση για τον τίτλο του ιστολογίου:
Λοιπόν, στην μεταβυζαντινή εποχή, όταν οι αγιογράφοι άρχισαν να υπογράφουν τις εικόνες τους, προσέθεταν από συστολή την φράση  "τάχα και ζωγράφος".
Στην περίπτωσή μου αυτή η επιλογή δεν είναι ζήτημα συστολής, αλλά περιγραφής της επαγγελματικής κατάστασης εμού και περίπου 2.000 αποφοίτων των Εθνικών Σχολών Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που εκπαιδευτήκαμε μεν για στελέχη, αλλά συνήθως η ...καρδιά μας ξέρει πώς αντέχει.

Στον ιστοτόπο αυτόν όμως δεν θα βρείτε μόνο θέματα Διοίκησης, αλλά και πολλά (ελπίζω) άλλα.
Πολιτική, πολιτισμός, επιστήμη, χιούμορ, ό,τι "αλατίζει" την ζωή!
Καλή αρχή!

3 σχόλια:

  1. Αγαπητέ "τάχα και στέλεχος" και φίλτατε Παναγιώτη με χαρά θα σε παρακολουθούμε πλέον στη μπλογκόσφαιρα!
    καλή αρχή!
    Σε ασπάζομαι,
    Σπύρος ο νεροβουβαλοκαταπίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπύρο μου, δυστυχώς μέσω μπλογκόσφαιρας δεν μπορώ να σου στείλω ούτε νεροβουβαλο-μεζέδες! Σου στέλνω όμως την αγάπη μου και τις ευχαριστίες για τις ευχές! Αν θέλεις να δημοσιεύσεις κάτι, εννοείται ότι είμαι στην διάθεσή σου!
    Παναγιώτης ο τσιπουροδοκιμαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή και καλή δύναμη σε όλους τους φιλους που θα συνδράμουν στην πολύτιμη προσπάθεια του Παναγιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή